onze fulfilment diensten
om u te ontzorgen hebben we de navolgende diensten voor u
Stap 1
Gemakkelijk een koppeling maken met uw webwinkel
Onze software is eenvoudig te koppelen aan uw webwinkel en is slim ontwikkeld, zodat deze compatibel is met welhaast alle systemen waaronder de meest gangbare zoals WooCommerce, Magento, Spree, Shopify etc.. Daarnaast kunnen we ook de interface verzorgen voor verkoopplatformen zoals BOL en Amazone.
Het ophalen en importeren van orders en artikelen gebeurt automatisch, evenals het terugmelden van de orderstatussen, track & trace en de voorraden.
De koppeling tussen uw webwinkel en onze software is dus een fluitje van een cent, waardoor u snel aangesloten bent en we snel kunnen beginnen met het versturen van uw orders.
Stap 2
Orderverwerking
De orderverwerking is zo efficiënt mogelijk voor u ingericht. De order wordt geïmporteerd in ons systeem en gecontroleerd op belangrijke punten als een volledig adres, de opgegeven postcode/huisnummer combinatie, de artikelnummers.
Voor orders buiten de EU wordt vooraf gecontroleerd of alle gegevens die benodigd zijn voor het geautomatiseerd opmaken en digitaal voormelden van de douanedocumenten, aanwezig zijn in de database. Dit voorkomt onnodige retourzendingen.
Stap 3
Orderhandling
Is de order correct geïmporteerd.? Dan gaan we zorgen dat deze snel en netjes wordt ingepakt in het magazijn. Eerst worden de benodigde artikelen uit het magazijn gehaald.
De inpakker scant vervolgens elk artikel. Ons systeem controleert of de juiste barcode wordt gescand en het juiste aantal. Pas als de gehele order compleet is, krijgt de inpakker een verzendlabel.
Door deze werkwijze zijn inpakfouten een zeldzaam verschijnsel.
Stap 4
Postverzending
Zijn de orders klaar om verzonden te worden? Wij werken samen met de meest gerenommeerde postbedrijven. Op basis van volume en gewicht wordt bepaald welke postvervoerder het pakket gaat vervoeren voor u. Uiteraard kunt u altijd zelf ook bepalen welke postvervoerders u wel en niet wilt gebruiken.
Stap 5
Nazorg
Uiteraard verzorgen we ook de verwerking van retour gezonden artikelen. In samenspraak met u wordt beoordeeld of een artikel weer als verkoopbaar mag worden ingeboekt of niet. Alle relevante gegevens zijn via ons klantenportaal te bekijken.
Optioneel kunt u ook voor de eerstelijns klantenservice bij ons terecht. We openen een apart telefoonnummer en e-mailadres voor uw klanten. Vragen van uw klanten worden middels een ticketsysteem geadministreerd, hierdoor kunt u de besproken zaken zelf ook inzien.
Stap 6
Actiefulfilment
Heeft u een paar keer per jaar een actie, ook dat kunt u bij ons uitbesteden.
Zo verzorgen we voor meerdere klanten al de verspreiding naar de winkels wereldwijd van de POS-materialen. Alles wordt bij ons aangeleverd en wij zorgen voor de juiste verdeling qua soort, aantal en taal. Daarnaast zoeken we de voordeligste en betrouwbaarste oplossing om het bij de winkels te krijgen.
Ook eenmalige acties verzorgen we graag voor u. Een bedankje naar uw (toekomstige) klanten sturen of naar uw personeel. Wij zorgen voor het inpakken en versturen.